myTempahan memudahkan orang awam dan pelanggan untuk menempah atau menyewa aset dan kemudahan yang dimiliki oleh organisasi seperti dewan, gelanggang sukan, perkakasan dan sebagainya.
Penempahan dan pembayaran dapat dilakukan secara mudah, dan pelanggan boleh memeriksa status tempahan setiap aset dan kemudahan yang tersedia secara real-time.

Disepadukan ke laman web sedia ada
myTempahan boleh disepadukan dengan laman portal organisasi.
Jadual tempahan dan sewaan yang fleksibel
Jadual boleh dipaparkan dalam pelbagai bentuk samada mengikut jenis kemudahan, masa, pegawai yang bertugas mahupun lokasi kemudahan.
Panel admin yang komprehensif dan intuitif
myTempahan menyediakan panel admin yang sungguh lengkap dan mudah bagi memudahkan proses pengurusan tempahan dari proses penyenaraian kemudahan untuk ditempah dan disewa, pengurusan tempahan secara automatik dan penghasilan laporan yang lengkap.
Borang tempahan boleh dikongurasi dengan mudah
Pelbagai maklumat boleh dimasukkan dalam borang tempahan bagi membolehkan maklumat lebih terperinci dapat dinyatakan
pada setiap tempahan.
Pengurusan pembayaran yang efisyen
Proses pembayaran sama ada tunai atau elektronik dapat dikemaskini dengan esyen. Malah myTempahan turut boleh menerima bayaran secara berkala ataupun deposit.